ettalternativtliv.blogg.se

Min värld i sin enkelhet. Vad är egentligen normativt och vad är alternativt, ja det är en tolkningsfråga. Denna bloggen kommer handla om mig, en tjej på 29 år, Ensamstående till en tös född 2008 och till en liten som kommer i oktober. Jag är en kreativ individ med kli i fingrarna, och skapar i allt. Återanvänder, målar om tavlor och väggar.

Får se om denna mamman får gå hela loppet ut!

Publicerad 2016-10-07 07:10:50 i Allmänt,

Mer slemmis och förvärkar
 
Låter ju fruktansvärt glamoröst haha, slemmis. Det är det inte iheller förvissa, en manetliknande sörja med denna gången lite blod i också, det sista av slemproppen antar jag. Och ja, den heter verkligen så.
Detta hände igår förmiddag innan jag skulle på mitt sista TUL, tillväxt ultraljud. Allt såg bra ut och vad dom trodde så blir nog min lilla tös mindre än storasyster som landade på 4,3 kg och jag fick göra kejsarsnitt. Därför fick jag TUL, och så fick jag några fina bilder på lillasyster.
 
Inatt, sent igårkväll så hade jag förvärkar, stenhård mage och krampande smärta, dock endast ca 6 ggr under loppet av 3 h sen somnade jag (var jätte trött) och nu har det lugnat ner sig. Varnade dom som behövde bli varnade, har ju dottern och hunden hemma som ska bli passade.
Men som sagt, det har ju lugnat ner sig. Har dock molande smärta i ryggen och jag får ont när jag går så en alvedon intagen så jag kan lämna dottern på skolan, har "lyxen" att hon sen blir hämtad på skolan då det är hennes pappas helg. Så efter jag lämnat nu så kan jag gå ut med hunden och sen bara ta det lugn och se vad som händer under helgen.
 
Lite så är det nu, om jag ringer på kvällen till någon så är det första jag säger,
-Nä det är inte igång än!
hahahaha
 
Aja, kommer säkert in och uppdaterar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela