ettalternativtliv.blogg.se

Min värld i sin enkelhet. Vad är egentligen normativt och vad är alternativt, ja det är en tolkningsfråga. Denna bloggen kommer handla om mig, en tjej på 29 år, Ensamstående till en tös född 2008 och till en liten som kommer i oktober. Jag är en kreativ individ med kli i fingrarna, och skapar i allt. Återanvänder, målar om tavlor och väggar.

Teckenblödning, värkar and NOOOOO sleep!

Publicerad 2016-10-14 05:04:24 i Allmänt,

Blä!
Om en timme ska jag upp och ta mig kaffe. Har varit uppe sedan halv 3 och innan dess har jag vaknat typ 3-4 ggr sen jag somnade igårkväll (rätt så tidigt) pga dessa jävla värkar.
Sen runt 2 tror jag så märke jag av teckenblödning, vilket inte alls är ovanligt eftr en hinnsvepning och känns för mig att det är ett tecken på att saker och ting händer där inne. Och med mina redan 2 cm öppen så kan jag väl bara hoppas att jag öppnats mer och därför fläckar....
Uschbörjar bli riktigt trött nu, vilket jag brukar bli när det är en timme tills jag ska upp igen, känns dock knappt lönt... Men får

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela