ettalternativtliv.blogg.se

Min värld i sin enkelhet. Vad är egentligen normativt och vad är alternativt, ja det är en tolkningsfråga. Denna bloggen kommer handla om mig, en tjej på 29 år, Ensamstående till en tös född 2008 och till en liten som kommer i oktober. Jag är en kreativ individ med kli i fingrarna, och skapar i allt. Återanvänder, målar om tavlor och väggar.

Hur långt får man gå i text?

Publicerad 2016-09-26 06:43:03 i Allmänt,

 
21 dagar kvar till beräknad nedkomst. Men, jag tror att det kommer tidigare. Enormt tryck neråt, stickning i underlivet och allmänt trött. Om inget annat trött på att vara tung och allmänt gravid.
'kommer inte sakna det, hormornerna kommer vara bäst att bli av med.
Medveten om att jag kommer vara känslig ett tag efter förlossningen, speciellt om man ammar men då går det iallafall i rätt håll haha
 
Kommer på saker jag vill ta upp här lite då och då. Men lite fegar man allt, ska man vara brutalt ärlig och säga sina tankar. Att provocera brukar folk tycka om och några av dom största bloggarna gör just det, provocerar för likes.
I mitt fall så hade jag aldrig skrivit ut namn eller en text som ger iväg identiteten av de jag nämnt. Jag kan naturligtvis prata rent allmänt om situiationer som man inte gillar men imed naturen av personerna, paranoijan så kommer dom fatta direkt....
Vill jag ta den diskutionen då? Orkar jag verkligen?
Många ser nämligen inte vad dom själv gör. Dom ser bara världen runt dom och har "perfekta" ursäkter för deras beteende, säkert passande i deras huvud men en utomstående ser lätt osäkerheten och behövet av bekräftelse hos andra.
 
Vill rent allmänt inte att någon ska känna sig utlämnad på något sätt här men att ha mina åsikter måste väl ändå vara något annat?
 
Nä nu ska dottern upp, så Godmorgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela