ettalternativtliv.blogg.se

Min värld i sin enkelhet. Vad är egentligen normativt och vad är alternativt, ja det är en tolkningsfråga. Denna bloggen kommer handla om mig, en tjej på 29 år, Ensamstående till en tös född 2008 och till en liten som kommer i oktober. Jag är en kreativ individ med kli i fingrarna, och skapar i allt. Återanvänder, målar om tavlor och väggar.

I-lands problem

Publicerad 2016-09-21 14:24:05 i Allmänt,

Ungen bökar rundor i magen! Intensiv smärta ner mot fia idag.... Jo men jag vet, vilken intressant fakta haha. Men shit! Hoppas det snart är dags!

Inte nog med det så har jag börjat må illa igen och foglossningarna blir värre och värre. Men det är lite från dag till dag, idag har varit hemsk änsålänge trots att jag bara hämtat och lämnat tösen i skolan och varit ute med hunden. Och när jag inte gått så har jag vilat.... Så allt borde kännas bra....

Aja, nu ut med vovven och sen hem till en kär vän på taco och lek för töserna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela