ettalternativtliv.blogg.se

Min värld i sin enkelhet. Vad är egentligen normativt och vad är alternativt, ja det är en tolkningsfråga. Denna bloggen kommer handla om mig, en tjej på 29 år, Ensamstående till en tös född 2008 och till en liten som kommer i oktober. Jag är en kreativ individ med kli i fingrarna, och skapar i allt. Återanvänder, målar om tavlor och väggar.

Mitt i natten filosofier!

Publicerad 2016-09-18 04:09:16 i Allmänt,

Helt orationellt men nock fan är man förbannad ändå :P
 
Varianten av Godkväll fast på natten blir ju Godnatt, men det är ju mer ett Hejdå än ett Hej!
Så vad säger man egentligen. J*vligt tidig Godmorgon?
Ja det är där jag befinner mig just nu, någonstans mellan Godnatt och Godmorgon, 4 på natten och för tillfället är jag klarvaken. Känns fruktansvärt onödigt då jag faktiskt ska upp som vanligt imorgon, förvisso inte kl 6 som på vardagarna men måste upp iallafall runt 8 så jag är vaken när morsan tittar förbi med mitt nya alster!
 
Vad det är får ni (inte en jävel som läser utom jag ändå hahahahaha) veta imorgon!
 
Just nu ska jag bestämma mig om det är värt det att gå upp och fortsätta med ommålningen av min stora tavla eller om jag ska ta och försöka sova en stund till.
 
Sleep tight and dont let the bedbugs bite ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela