ettalternativtliv.blogg.se

Min värld i sin enkelhet. Vad är egentligen normativt och vad är alternativt, ja det är en tolkningsfråga. Denna bloggen kommer handla om mig, en tjej på 29 år, Ensamstående till en tös född 2008 och till en liten som kommer i oktober. Jag är en kreativ individ med kli i fingrarna, och skapar i allt. Återanvänder, målar om tavlor och väggar.

Sleepless in Trelleborg!

Publicerad 2016-09-21 05:54:40 i Allmänt,

 
Jag om några timmar!
Inte alls störigt att vakna runt 3- halv 4, förväntade mig naturligtvis att kunna somna om men icke! Valde lite över 5 att gå upp och göra kaffe för jag vet hur det bli annars. JÄTTE trött när väl alarmet går av om jag somnar en timme innan det är dags att gå upp....
Men jag har fått några timmars sömn iallafall så man får väl vara glad för det lilla man får.
 
Aja, passar på att dricka mitt kaffe och äta macka i lugn och ro innan tösen ska väckas.
Och så kollar jag runt på lite bloggar och så. Dock inget allt för intressant idag tyvärr...
 
Snart All Hallows eve!
 
Vid denna tiden på året i vanliga fall har jag fullt upp med att planera inför halloween. Och jag har en hel del ideer, inte direkt nya men nya sätt att göra dom på. Lite mer praktiskt men eftersom jag på sin höjd bara kommer ha en barnvänlig variant för tösen och kanske någon kompis så kommer ideerna begränsas lite. Ja menar ett lik i sopsäck och en massa blod splash runt om i hela lägenheten är kanske inte det mest ultimata. Ja menar, Hallå mardrömmar!!!!
 
Så någon pumpa blir det, spindelnät och en massa spindlar och fladdermöss såklart :)
Och lite god och läskig mat såklart. Blir ju lite begränsad imed att jag kommer ha en liten krabat på armen också. Förhoppningsvis behöver jag inte gå över så lång tid haha. Så tiden kommer visa hur mycket jag hinner med. Annars älskar vi verkligen halloween så något firande blir det såklart :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela